סינון
סגור

משלוחים והחזרות סחורה

שירות משלוחים ודמי משלוח:

1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.
2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון
3. שליח אקספרס בירושלים - עד 5 שעות מרגע ההזמנה.
4. שליח מדלת-לדלת מחוץ לירושלים - עד שלושה ימי עסקים מרגע ההזמנה במהלך השבוע, לא כולל סופי שבוע וחגים.
5. רשימת אזורי חלוקה חריגים ניתן למצוא בקישור הבא: רשימת אזורים חריגים.

 ביטול הזמנות

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן: החוק).
2. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
3. במקרה של ביטול העיסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% אך לא למעלה מ- 100 ש"ח , בהתאם להוראות החוק .
4. במידה וסופק המוצר, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח . מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית , שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
5. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש .
6. לא ניתן להחזיר מוצר אשר יוצר במיוחד עבור הלקוח.
7. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

7.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר .
7.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
7.3 במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

8. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
9. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך . הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
10. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .

אספקת המוצרים

1. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת. במידה ותוקלד כתובת שגויה ע"י הלקוח ו\או יחסרו פרטים מסייעים כגון ת.ד. בכל מקרה בוהחבילה תשלח חזרה אל החברה (מוצר פגום, טעות בדגם וכד') עלות המשלוח הנוסף תחול על הלקוח.
2. במקרה בו חבילה אינה נדרשת ע"י הלקוח ומוחזרת אל החברה, עלות המשלוח החוזר תחול על הלקוח.
3. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי או PayPal.
4. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.

החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב יחרום ונזקי טבע.
2. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.